Monday, October 5, 2009

You keep on crying, baby...I'll bleed you dry!

Ενα κρύο απόγευμα σε ένα απίστευτα ζεστό σπίτι κυκλοφορώντας με τα αέρινά μου...

Ενα σαββατοκύριακο χαλαρό με ταινίες και κους κους με φίλους...

Ενα τριχωτό τέρας που εχασε την περηφάνια του μέσα απο μια άξαφνη επιθυμία της αφεντικίνας να δουλέψει τα ψαλίδια της.

Κάπου αλλού...εκεί που μερικοί νομίζουν οτι έχει πάντα καλοκαίρι...τα ΜΜΕ πιάνανε φωτιά...έτσι για αλλαγή! Αγχος...άγχος...Σιγά μην χάσω τον καιρό μου με δαύτους...
"Τί λένε οι ειδήσεις εκεί? Δεν ξέρω ."
"Στο ίντερνετ? Τί γράφουν? Δεν ξέρω."

Μπλε πράσινο πράσινο πράσινο μπλε μπλε μπλε πράσινο πράσινο...ενωθείτε να τελειώνουμε ρε μαλάκες φτιάξτε κι ένα σήμα τιρκουάζ να το φοράτε σαν σημαία στο βρακί σας κι αν βρεθείτε ποτέ Αμστερνταμ χτυπήστε κι ένα τατουάζ που ναι εφ'όρου ζωής γκαραντί. Κερασμένα!

"Πώς μιλάς έτσι ρε? Αυτούς τους ακούς και δεν ανέχεσαι εμένα? Οπα ρε...δεν ήξερα οτι έχω τέτοια δύναμη να σε ταρακουνήσω. Μη με συγχωράς αλλά μάθε οτι στον τόπο μου δεν μου μάθανε τρόπους...αλλα πώς να κοιτώ κώλους. Καλό τον έχεις. Πράσινο ή μπλε?"

Δεν ξέρω και μιλώ...
Γιατί όσοι μιλούν ξέρουν και δεν τους τα πιπιλίσανε...
Το ψάξανε...διαβάσανε...κάτσανε κάτω με πολλούς...αναλύσανε...είπανε απόψεις...μοιραστήκανε ιδέες...ονειρεύτηκαν πώς θέλουν τη ζωή τους...κι επιλέξανε!

Δεν ξέρω και μιλώ...
Δεν ξέρω να υποστηρίξω τίποτα και μιλώ...
Δεν ξέρω αν θα πω μαλακίες και πάλι μιλώ...
Κι αν μυρίζουν τα χνώτα μου είναι επειδή καιρό το'χα κλειστό...κι έβλεπα στα αντίπαλα στρατόπεδα να ποντάρονται στις τσόχες αισθήματα και συγγένειες!

Αύριο ξεκινάνε τα γράμματα να κόβουν βόλτες στη γειτονιά μου...και το μόνο που με νοιάζει είναι να μην έχω σκασμένα λάστιχα! Στην χείριστη...ποδαράκια...

Και την Δευτέρα...παρουσιάζω!
Το προϊόν που πιστεύουν οτι...ξέρω πιο καλά, είναι σαν δικό μου και θα μπορώ να πουλήσω καλύτερα...τον εαυτό μου!

If you have any questions, I am still here to answer... :-)
It's coming closer...

No comments: