Friday, July 3, 2009

Ξύπνα...φτάσαμε!

Βγάζω την μπέμπελη...

Κάτι τρελά σπάνιο στην Ολλανδία...

Το θερμόμετρο στο γραφείο αγγίζει τους 29 βαθμούς Κελσίου...

Δεν σταματώ να ιδρώνω...

Ιδρώνω και δεν ξενερώνω...

Νερό, καφές, γάλα, νερό, νερό, γάλα, γάλα, γάμα τον καφέ - ζεστός παναθεμά τον κι εδώ δεν ξέρουν τί σημαίνει . . .κ ρ ύ ο ς --- κ α φ έ ς --- μ ε --- π ο λ λ ά --- π α γ ά κ ι α . . . να κάνουν γκλιν γκλον καθώς το καλαμάκι τα στριμώχνει στο γυαλί που...και αυτό ιδρώνει...

Στη δουλειά απο τις 8:00...

Ο βήχας ασταμάτητος και τα κουνούπια πεινασμένα...

Ωρα 6:00 - κι εγώ κάνω κωλουτούμπες στο κρεβάτι με μάτι κλειστό...κεφάλι βαρύ και όλα τα γαμωσταυρίδια σταματημένα στα χείλη πριν ξεπεταχτούν πρωινιάτικα απο το στόμα...

Είπαμε, δεν είναι σωστόοοοο...

Ούτε εγώ θέλω να είμαι σωστήηηηη, γαμώ το κέρατό μου...

Σκατούλες...

Το επόμενο κουνούπι...θα φάει...θα χαρεί...θα ξαναφάει...θα παχύνει...και όταν το πιάσω...

Δεν θα το σκοτώσω...αλλά...θα του βγάλω να φτερά...και θα το τσιμπαώ με μια τόσο δα μικρούλα καρφιτσούλα...

Ναι...είμαι απάνθρωπη...αλλά φιλόζωη...

Μπέρδεμα? :-)

Κάθε Παρασκευή υπάρχει μπέρδεμα...γιατί δεν μπορείς να ελέγξεις την χαρά σου που τελειώνεις τη δουλειά...και την αυτοσυγκέντρωσή σου μέχρι να σου ρθει η χαρά...και η χαρτούρα περιμένει δίπλα μου, φαρδιά πλατιά...και μου φωνάζει:

"Πιάσε με...κοίτα με...δώσε μου αυτή τη σημασία που θα σε κάνει να προλάβεις το deadline της Τρίτης"

Θα υπακούσω...

Οχι, για το deadline...

Αλλά για να μου ρθει η Χαρά πιο γρήγορα...

Αγαπημένη...

...είμαι εδώ...με ανοιχτές αγκάλες...κι ένα τσιγάρο δρόμος! :-p

1 comment:

Unknown said...

I cannot believe I am saying this but I have been praying for some rain since yesterday...
Good luck with the deadline! First weekend though!